Subject: Kaubandus-Tööstuskoja täiendav pöördumine seoses auditi ja ülevaatuse piirmääradega
From: "Marko Udras" <[email-masked]>
To: "RAM Info", "Rainer Osanik"
Cc: "Mait Palts" <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Nov 2024 09:06:07 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Saime 30. oktoobril Rahandusministeeriumilt vastuse, kus on selgitatud,
miks on ministeeriumi hinnangul põhjendatud tõsta auditi ja ülevaatuse
piirmäärasid 25 protsenti ja mitte 50 protsenti. Täname nende selgituste
eest. Samas on meil saadud vastuse pinnalt tekkinud kaks täiendavat
küsimust, millele palume vastust. Meie Küsimused on kirja lisas.

Parimate soovidega

Marko Udras
Poliitikakujundamise ja õigusosakonna juhataja
Eesti Kaubandus-Tööstuskoda

E-post

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel

+372 604 0070

 <https://www.koda.ee/>

 <http://www.koda.ee/> www.koda.ee    <http://www.ettevotluskonkurss.ee/>
www.ettevotluskonkurss.ee    <http://www.estonianexport.ee/>
www.estonianexport.ee    <http://www.enterprise-europe.ee/>
www.enterprise-europe.ee

 <http://www.facebook.com/kaubanduskoda>
<https://www.linkedin.com/company/ecci/mycompany/>
<http://www.enterprise-europe.ee/>  <https://een.ec.europa.eu/>